Tre blev fyra

2010-12-04 / 14:16:54
Goddagens.
Sitter hemma hos min mamma just nu. Vi har varit på nola och där fyndade vi en resesäng och två dvd filmer. Mer än så blev det inte. Sambon är på jobbet så vi myser här då. På en stund kommer resten av gänget hem som bor hos mamma och min sambos lillebror är på besök så tänkte han skulle få träffa Halie, var ju ett tag sedan sist. Det är nog vad lördagen består av. Och titta in en av dvd filemrna ikväll då sambon kommer hem.

Och måste ju säga att Camillas lilla tjej är så söt. Längtar tills man får träffa dem alla. Lyckans ost hon är.
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Jisses vilken bebis! Två kilo mer än Adrian när han föddes. :P

Kommenterat - 2010-12-04 / 15:05:58  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Längtar tills vi ses :) <3

Kommenterat - 2010-12-05 / 22:13:46  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥