♥ Tre underbara år med dig ♥

2010-12-02 / 00:00:00
Tre år tillsammans, du och jag
Tänka sig att vi nu stått ut med varandra i tre hela år. Det har varit jobbigt och kämpigt men i slutändan så blev du och jag lyckliga tillsammans och fann våran balans i förhållandet. Och nu idag är det bättre än det någonsin har varit. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig idag. Du är den rätta och mannen i mitt liv. Och jag ska göra allt i min makt för att alltid kämpa med vårat förhållande. Du har vunnit mitt hjärta.

Första gången.
Jag såg på dig och tyckte du hade så vackra bruna ögon och vi tittade upp mot stjärnorna. Det var romantiskt och det var då vi båda förstod att det var mer än vänskap. Vi umgicks och tog det lugnt tills vi insåg att vi ville vara med varandra. Och det slutade med att det blev vi två. Trots att det kanske inte var meningen till en början. Men kärleken var för stark för att dra oss isär.

Första kyssen.
Den var kanske lite knepig och konstig. Ingen av oss visste egentligen om den kyssen var riktig eller bara en fyllekyss. Men då jag tänker tillbaka så trodde jag att det var en "dröm". Som jag insåg senare var en sann kyss som skulle vara längre.

Mina ord till dig.
Jag kommer alltid att finnas här för dig och ska vandra med dig hand i hand livet ut. För jag vet och känner att det du och jag har är äkta. En evig kärlek som kan hålla livet ut. Jag älskar dig och kommer göra det så länge du älskar mig. Du är en underbar man. Tack för tre år älskling och fler år ska vi fira.

Lite foton på oss under tre års tid.

Åsikter!
Postat av: Madde

Vilket himla fint inlägg :) Grattis!

Kommenterat - 2010-12-02 / 00:25:19
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Grattis på er dag :)

Kommenterat - 2010-12-02 / 09:52:02  | URL - http://raskaana.blogg.se/
Postat av: elina

men vad fina kort på er Carro:) Grattis till er båda. de är härligt med kärleken :)

Kram

Kommenterat - 2010-12-02 / 12:03:57
Postat av: angelica

hehe ja precis :) hoppas vi lyckas med det vi vill nå :) hehe vi får peppa varandra :D

Kommenterat - 2010-12-02 / 22:53:13  | URL - http://hundochkattliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥