Trolltyg i tomteskogen

2010-12-24 / 13:40:07
Fick lite tid över.
Sitter framför tvn och tittar på "trolltyg i tomteskogen" samtidigt som jag önskar alla en god jul på facebook. Det är överfullt av sådanna där just nu. Halie sover lur två just nu. Brukar oftast sova en enda gång. Men hon har sovit lite under natten så då behövdes det en extra. Det är bara bra genom att det blir full rulle då hon vaknar igen.. Först blir det julmiddag och kalle ankas jul. Vilket jag ser fram emot. Älskar att se det. Sedan julklapps öppning och tomten kommer hit =) Sedan blir det mys hela kvällen med gotta och familjemys.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥