Dag 1, presentation

2010-12-01 / 10:23:23
Är ny vaken med min kära dotter nu. Hon sitter i soffan och leker på med hennes tandborste och min tandkräm. Spännande tycker hon. Och idag blir det inte mycket som sker. Typ städa, umgås med sötnosen osv. För imorgon ska jag och sambon ut. Det blir bowling och käk på UH. Hittills det som vi kom på.

Jag är en helt vanlig norrlänsk tjej på 22 somrar med ett helt vanligt  liv.
Lever i min 3a i Övik med min familj som består av min dotter på 1 år, sambo på 25 år, katt på några månader och hund på 2 år. Mina dagar består av att vara mamma ledig, städa, datorn, blogga och tvn. Och intressen är att träna (uppehåll), umgås med mina närmaste och fota. Som person är jag stresstålig, snäll, gnällig, envis, stark inom mig själv, nyfiken i en strut, framåt och lite av en rådgivare. Jag älskar att hjälpa vänner som har problem och försöker alltid lösa dem, ibland kanske det blir för mycket. Men det är en del av mig. Har man något man mår dåligt över kan man bara slå mig en signal så finns jag där hela vägen ut. Jag ser mig även som en bra vän och kärlekskamrat. Jag ljuger aldrig och har även lätt för att förlåta. Men går det för långt så blir jag lång sur och har då svårt att gå tillbaka till ruta 1. Gillar även att ha rätt. Förr var det en jobbig egenskap men nu kan jag behärska den på ett lite bättre sätt. Känner även på mig saker. Sker något tragiskt i mitt liv så känner jag på mig det innan. Det är en egenskap jag faktiskt ogillar då jag får känslan och den kan vara i över ett dygn innan det sker. Dom som känner mig vet precis vad jag talar om. Det är också viktigt för mig att kunna planera. Då jag är lite av en planerare i mitt vardagliga liv.  Jag är nog lite som alla andra. Jag kanske inte är så speciell eller udda men jag kör ändå mitt eget race som alltid.


Skulle kunna skriva hundra rader till om mig själv. Men tycker det här borde få räcka.

 



Åsikter!
Postat av: Princess

Ni bor väl i en trea :)

Kommenterat - 2010-12-01 / 11:01:43  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Postat av: Elin

va fint sminkad du var på bilden :)

Kommenterat - 2010-12-01 / 17:03:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥