God jul alla underbara läsare ♥

2010-12-24 / 09:00:00
Äntligen är dagen här. Jag och min familj ska mysa
här i svedjeholmen som jag sagt tidigare.
Så nu vill jag säga till er alla.



P.s - ät riktigt mycket mat och godsaker nu och strunta i vikten för en gångs skull. På julen är det meningen att man ska fetta i sig mycket slisk. Och som nyårslöfte kan man ju gå ner dom extra kilona om man nu vill :)

Foton kommer in under dagen eller på kvällen.. Ha en trevlig julafton nu allihopa. Och idag kommer jag även tänka på er alla som faktiskt får en jobbig jul med alkohol och bråk inblandat.

Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Mjaa..:)



God jul på er med ^^

Kommenterat - 2010-12-24 / 10:38:32  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Halies gudmor.

God Jul till er ♥♥♥

Kommenterat - 2010-12-24 / 11:16:34  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥