Vänner som ovänner, godmorgon!

2010-12-30 / 10:35:51
Godmorgon mina vänner och ovänner.
Klev upp för en stund sedan så min sambo fick sova, han klev ju upp med Halie imorse. Halie drar just nu ut alla sina kläder ur garderoben, ja hon vill helt enkelt ge mamma lite jobb senare. Nu är det snart ett nytt år. Inget jag ser fram emot lika mycket som julafton, det bästa är väl god mat och trevligt sällskap. Halie kommer nog missa alla smällare så hon kommer att sova, får se om hon blir uppväckt av dem. Själv ska vi inte smälla något. Utan bara ställa oss på ballkongen och se på alla andra som skjuter raketer.

Idag?

Förutom att ta en fika med en vän på stan ska jag även in och köpa några öl till min sambo och handla lite mat och frukost. Halie och pappa ska städa lägenheten, får hoppas det i alla fall :p karlar kan vara lata ibland. Hoppas han inte lämna den uppgiften till mig. Då får han höra på "kärringtjatet" ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥