Vi gjorde ett sista ryck

2010-12-23 / 20:40:44
Full fart ikväll på stan, mamma fixade lillebrorsans sista julklappar och fyndade även ett par vinterskor och underkläder. Fann lite till mig själv också ifrån farfars julklapp. Sedan for vi på OBS och handlade lite sånt vi glömt.

Och herregud vad man träffade folk, särskilt då man gick i brillor, osminkad, mjukisbyxor och mammas vinterjacka. Ja man såg som sagt väldigt sliten ut. Orkade inte bry mig. Men då jag väl var på stan skämdes jag över hur sliten jag såg ut. Men men så är det ibland..

Nu tänker jag gotta mig med lite cola och knäck och bara njuta av kvällen. För imorgon blir det fullt upp som för er alla andra. Men jag älskar julafton, alla är glada, man äter god mat, dryck och go saker.  Och underbart mycket bra på tv.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥