Videosamtal is the shit =)

2010-12-25 / 22:12:10
Har nyss tittat på en riktigt bra film på tv. Och nu snackar jag videosamtal med min älskling. Visade min nya mobil och lite avis blev han. Han vill ju också ha en ny. Men vi ska i alla fall åka och kolla på en billig imorgon som han kan ha så länge tills vi får lite mer pengar.

På måndag ska vi  åka in och fixa Halie glasögon och hämta ut mina linser. Dom jag har nu är en månad gammal och är inte så sköna så jag längtar efter att få ta på mig ett par nya.  Och hitta någon liten efterskott julklapp åt Halie ifrån hennes farmor. Men till oss blir det nog inte så mycket. Eftersom att jag köpte mobil för mina julklapps pengar.  Men mer värt än kläder, fick ju massor av det i julklapp så =)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥