3 månaders sprutan ..

2010-02-03 / 15:28:30
Idag klev vi upp halv nio inför vaccinationen för Halie. Ute var det kallt och vi klädde oss bra iaf.
Och vaccinationen var inte rolig. För första gången var Halie glad under kontrollen vilket hon inte brukar vara. Tyckte nästan synd om henne då hon skulle få två sprutor. Första sprutan grät hon så jag börja nästan gråta själv. Så jag tittade bort andra gången. Då blev det ännu värre, fick trösta henne sen. Tur Mattias höll i henne. Skulle inte klara det själv. Att man ska vara så känslig :/ suck, trodde jag inte om mig. Men då det var över var det så skönt. Och Halie somnade i min famn och sen somna hon direkt i vagnen och nu är vi hemma och hon sover fortfarande.
Vi har iaf köpt alvedon till henne nu . Hoppas hon inte får feber. Men det ser vi ju. Ska göra annat nu än att tänka på dom hemska sprutorna hon fick !

Åsikter!
Postat av: Caroline

Här i Ludvika så sticker två st samtidigt, så slipper dom stickas två gånger, så blir de samtidigt ist, de tkr jag lät jätte bra. att dom inte har så på alla ställen?!

Kommenterat - 2010-02-03 / 17:32:02  | URL - http://livetsomunggravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥