42 frågor

2010-02-16 / 22:04:10


1. Vad heter han? Mattias Lars Anders Perkiö
2. Hur gammal är han? 24
3. När träffades ni sist? 1 sekund sen
4. Vad har han för hårfärg? mörkbrun
5. Brukar han färga håret? jodå
6. Vilka färger har han haft? svart och brunt
7. Vad har han för parfym? hugo boss osv
8. Är han galen? på fyllan så, jaa
9. Vad är erat första minne? hm, då vi båda satt och tittade upp mot stjärnorna och upptäckte kärleken till varandra :)
10. Hur länge har ni varit ihop? 2 år och två månader
11. Vart bor han? med mig i våran lägenhet
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nope, men hoppas på att vi ska det någon gång.
13. Är du avundsjuk på honom? klart det händer :p
14. Vad heter hans syskon? Micke, Malin och Hampus
15. När träffades ni första gången? På en brygga på Nydala
16. Hur träffades ni? Genom Sandra. Det var egentligen dom som hade på G först. Men det blev inget och vi lärde känna varandra och fattade båda kärlek till varandra :)
17. Vad går han på för sporter? hm?
18. Vad kan han göra på helgerna? umgås med oss (familjen) träffa någon vän kanske en fest nån gång då det väl händer
19. Göra efter skolan? det var då längesen han gick på skola :p
23. Har han fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? men, jaaaa
25. Har ni bråkat någon gång? haha, såklart det gör kärleken starkare ;)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? hm, jo faktiskt
28. Har du sett han i underkläder? klart ;D
29. Vad brukar ni göra? se film, ta hand om våran dotter, jamen allt man kan göra det gör vi tillsammans :)
30. Har du sett han vara riktigt arg? jajjemen
31. Har han sett dig gråta? jo det någon gång
31. Har han sett dig arg? haha, japp
32. Vad ska ni göra i sommar? det blir åsele (våran tradition) och kanske ullared
33. Har han svikit dig någon gång? njae tror jag väl inte
34. Har ni pratat i telefon någon gång? haha klart
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? det rä väl inget man ska tänka på
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hehe?
38. Vad är det bästa med honom? han är sig själv, han är världens snyggaste dansare ;) omtänksam och bryr sig verkligen om sin familj <3

39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? ingenting, för vad vore han om jag förändrade han. ändra kan man isåfall göra tillsammans.
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 1miljon? OJA
41. Hur ser hans klädstil ut? tshirt och jeans men någon snygg tröja
42. vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? äsch, bryr mig inte .

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥