Äntligen.

2010-02-24 / 16:54:14
Nu rullar det in och vi behöver nog inte oroa oss så mycket om dopet mer.
Imorgon blir det två möten och planering av vad som ska köpas in. På fredag ska vi handla in allt och baka för fullt :) Sen kommer dopet. Hoppas att blir lyckat och bra. Så man är en bra planerare :) Nu så ska jag gå till Halie som precis vaknade och sedan äta mat. Hörs ikväll .
Åsikter!
Postat av: Nathalie

Hej!



tänkte bara ge ett tips om att du kan ha olika kategorier så att det är lättare för läsare att gå tillbaka och läsa. Tex om man skulle vilja läsa igenom dopet igen eller ah du fattar hehe :)

Kommenterat - 2010-02-24 / 22:29:44  | URL - http://ungmammanathalie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥