Besök hos moster

2010-02-08 / 20:33:16
Ändrade planer. Jag, Halie och Malin hälsade på henne. Mattias hjälpte mamma min med bilen.
Efter det kom dom också och vi åt hemma hos min moster. Nu har vi nyss kommit hem till mammas lgnh.
Mår inte så bra nu . En sak blev inte som planerat. Kan tyvär inte säga vad ännu.
Men det kommer längre fram. Vi måste ordna upp detta först. Men men åker troligen hem imorgon om vi hinner vill säga. Det är mamma som kör oss hem :) Nu så ska mamma sätta sig på facebook och spela beroendeframkallande spel enligt mig då :p hehe. Vi hörs ..

Vad bra att du och jag är så starka tillsammans. <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥