Besök och cubas.

2010-02-18 / 19:16:44
Jo Mattias kompis Martin är på besök och har med sig cubas, två datorer, mickar osv. Dom sitter och spelar in just nu och jag fick äran attt välja låt. Men ingen av dom jag valt har funkar hittills. Så jag gav nyss upp och dom får finna sin låt själva. Vill också spela in men jag är värdelös på att sjunga andras låtar. Jag hittar hellre på en egen refräng på ett beat. Det rä mer min grej. För då kan man hitta på sina egna toner ;) haha.
Men så roligt ska vi inte ha det, tänker inte stå här och gap sjunga. Sitter hellre själv då och spelar in. Just nu är det lite roligt att höra dom sjunga för dom gör ju många fel, hahaha. Vi ser väl resultatet senare. Jag kan berätta för er. Idag har jag tränat igen och det blev 60 minuter, så nästan en mil blev det. Jag börja redan känna att min mage minskar. Imorgon bitti ska jag väga mig :O omg. Har ju nyss börjat så kan ju bara gått ner cirka 1-2 kg. Så jag hoppas inte för mycket. Vi ser ju imorgon vad resultatet blev.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥