Besök.

2010-02-11 / 21:18:40
Dom kom + Teijo. Hampus sitter i vårat sovrum och spelar playstation. Medans vi surrar i vardagsrummet.
Mattias och Hampus gjorde kladdkaka tidigare med. Själv har jag nyss badat Halie fast vi har besök.
Hon luktade för mycket spya. Hon är så snäll idag, men börjar bli lite tjurig nu för att hon är trött.
Det är dags för henne att sova egentligen, men vi får invänta tills Hampus spelat klart där inne.
"Kniven mot strupen" kollar vi på nu. :)



Åsikter!
Postat av: Johanna

han är en riktig mumsbit! :D

Kommenterat - 2010-02-11 / 22:26:34  | URL - http://hanoni.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥