Dagens händelse .

2010-02-03 / 23:45:59
Idag grät Halie hela dagen efter sprutorna, så hon fick extra mycket gos. Och har antingen sovit eller gråtit.
Hon sover nu med, men lär vakna och somna hela natten skulle jag tro. Hon fick ju feber en gång som sagt.
Runt eftermiddagen, jag gav henne en alvedon "ifrån 3mån" om någon undrar :) Sen dess har hon inte haft mer feber. Vi får hoppas på det så kan vi kanske åka på föräldrarträffen imorgon halv tio. Vill så gärna se vad alla har fått för bebisar. Men det vet jag inte förän imorgon. Halies hälsa går först. Helle kommer också runt 13.00-15.00 imorgon, då blir det till att fota och då beror det också på Halies tillfriskande. Men men nu tar jag det bara lugnt.
Ska sova på en stund hade jag tänkt. :)

Tänker göra såhära nu, jag slutar lägga in era kommentarer här på bloggen.
Är det något jag ser att ni verkligen vill ha svar på, då skriver jag till er om ni lämnat ut blogg namn osv.
Istället skriver jag nån gång här ibland "frågestund" Då ni kan fråga på och jag svarar på allt :)
Åsikter!
Postat av: Ossians mamma

Ja fast alla är ju olika :) ville inte mena som att klanka ner er söta :) Jo men jag är känslig för sprutor också, vet inte riktigt hur det kommer att gå. Fixade faktiskt PKU sprutan som de fick på BB ganska bra. Men det kanske var för att pappan var med. Ossian tog den sprutan otroligt bra. De fick nämligen sticka om honom 5ggr. 4ggr på en han och en gång på andra. Men som sagt han är ju större och mer "medveten". Gruvar mig redan och har inte ens fått en tid än :) Har du märkt några symtom? Hoppas det gick över igår!

Kommenterat - 2010-02-04 / 07:08:49  | URL - http://angelicapmlindgren.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥