Divan soffor (:

2010-02-09 / 23:59:02
Hej där. Imorgon åker vi hem till Umeå igen. Och då komemr jag att tala om en stor nyhet för er.
Så vill ni veta vad det är så då gäller det att läs amin blogg imorgon. Vet inte när, men blir nog på kvällen.
Måste ju landa en stund hemma, packa upp osv. Som sagt ni får höra imorn :)

Nyss så satt jag och Mattias och tittade på snygga divan soffor på internet.
En snygg har vi hittat som vi skulle kunna tänka oss.
Vad tycks? :)

Den kostar 7490 kr och ni finner den här
Bra priser om ni funderar på att köpa en ny soffa.
Som sagt vi har ingen aning om hru det känns. Och denna går bara att beställa.
Så vi ska först kika runt och provsiotta i soffor.

Nu så tjatar min mamma på att få sova.
Vi har ju en del att göra imorgon som består av.


Nu så ska jag gå och se tv en stund och sedan inta sängen, natti !
Åsikter!
Postat av: Anonym

Ett tips! Vet inte om ni hade tänkt er en vit soffa, men det är inte så praktiskt om man har barn ;) Vi har en brun divan och den ser förjäklig ut efter att vår lilla kille har suttit och ätit kex, lördagsgodis, druckit dricka och annat som han tycker är kul att kleta runt i soffan med! hihi

Kommenterat - 2010-02-10 / 11:30:28
Postat av: Camilla

Haha, skulle precis skriva samma som ovan! Känner några som har en vit soffa men med avtagbara överdrag, det dröjde inte länge förrän det blev gaanska mycket fläckar som tyvärr inte ens gick bort i tvätten :(

Kommenterat - 2010-02-10 / 14:56:34
Postat av: Camilla igen

Ett till tips! Provsitt soffan innan, en gång var vi nära att köpa en soffa som var totalt osittbar. Sjukt oergonomisk. Tack Gud att vi provade den! :)

Kommenterat - 2010-02-10 / 14:59:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥