En fråga.

2010-02-12 / 23:54:25
Är det så att alla kända bloggerskor bor i Stockholm? Bara för att det är huvudstaden.
Läser BlondinBellas blogg varje dag. Jag vill också starta upp ett företag tillsammans med bloggerskor, eller något annat kul. Vem älskar inte att skriva av sig. Jaja fick det bara upp i huvudet.

Denna tjej är smart och ger ut så bra tips. Varje gång jag läser hennes blogg kan jag rysa till ibland.
Tänk dig att allt hon ville det kämpade hon för. Men sen måste jag ju säga att vissa har mer tur än andra.
Men jag skulle också vilja gå långt med det jag vill göra. Är det någon blogg man ska läsa så rekomenderar jag henne starkt.


Även Bobby, har nyss börjat läsa hans. Det är alltid något som intresserar en då man går in på hans.
Alla kändisar han träffar varje dag osv. Gillar man att hålla sig uppdaterad om hur kändisarna ser ut just nu så rekomenderar jag denna blogg :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥