Flytt .

2010-02-10 / 20:09:35
Nu är vi hemma igen. Innan vi tog oss hem åt vi skrovmål på ett ställe i Gullänget, göttans.
Halie ligger och låter som en tok nu i bilstolen. Hon pratar så mycket nu för tiden och nu greppar hon i precis allt.
Stor gumman våran. Just ja kom på att jag skulle berätta nyheten idag.

Vi flyttar till Övik.
Varför då?.
Jo för att Mattias vill testa på att bo i en annan stad, han har bott i Umeå hela livet.
Och vi funderar på att bo mer söder ut. Men vi börjar närmast Umeå. Så då fick det bli "Övik".
Känner lite obehag till det, för jag flyttade ju faktiskt därifrån pågrund av att jag var så less på det staden.
Men nu har jag faktiskt min familj och då kvittar det ju. Bara Halie får en bra uppväxt och i Övik vet jag mer om skolorna och dagis och i Umeå inte ett skit. Så är det tänkt. Den 1 maj infinner vi oss där. En sak krisade sig för oss också. Eftersom att vi inte har jobb så måste vi ha en borgeman. Och vi fick det och då sa vi upp våran lägenhet. Men nu så har den personen ångrat sig. Och satt oss i världens skit. Så läget blir såhär att vi får helt enkelt bo hos mamma, skriva in oss i Övik och då kan vi få någon att gå in och vara borgen för oss. Och det kändes ju piss först då man tänkte "suck vad trångt osv". Men då kom vi på en bra grej att vi kunde köpa in allt vi velat ha den tiden vi bor där. Vilket fick iaf mig på bättre humör. Men vi ska bli Öviksbor för ett tag nu. 

Nu har gubben min gjort kladdkaka och vi ska se på tv . Så vi hörs, men nu vet ni.
Längtar efter allt vi ska köpa in nu. Fotar det senare . 
Och en sak till: nej vi lever in på soc eller deras pengar. Och jag tycker inte att det är fel att göra det heller.
Hej så länge !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥