Föräldrarträff .

2010-02-04 / 12:51:05
Kom nyss hem. Vi kunde åka på förlädrarträffen. Men vi kom ju på imorse att vi inte kunde använda vagnen för att all luft har åkt bort så vi tog bussen och bar henne istället :) Det var skit kul att få se allas bebisar. Och Halie var den enda tjejen. Alla andra fick pojkar. Men söta var dom och Halie har något att titta på :) hihi.
Som tur var så hade en av mammorna en pump där som hon har till sin vagn och vi lånade den av henne.
Och nu har Mattias pumpat hjulen och nu kan vi använda den igen :) så skönt. Nu är vi hemma igen.
Och jag inväntar att Helle ska komma hit.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥