Förlåt

2010-02-21 / 01:15:48
Har varit kass på att blogga idag, sorry. Men vi har haft besök och jag har tvättat osv.
Nu är vi "alone". Halie sover, Mattias ligger och jäser i soffan och ser på någon film och jag kollar runt på lite intressanta bloggar. Vill ni veta vilka jag alltid läser av dom stora bloggarna. Förutom BlondinBellas och Kissies.

Amir - Gaybloggen, började läsa pågrund av att han och Kissie blivit ovänner.
Läste aldrig hans tidigare..

Bobby - Oho, där hittar man roligt skvaller :)

Sedan alla mina vänners.
Har inte orkat läsa andra bloggar.
Det kommer väl bara fler och fler med tiden.

Halie har blivit duktig på att dra ner fingrarna så långt att hon spyr.
Men så är det. Nu ska jag sova snart. Kanske bloggar ett till innan dess, det lär märkas.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥