Fortfarande ensamma !

2010-02-02 / 19:41:40
Jo jag och Halie har gjort middag till mig själv. Badat henne och nu ligger hon i babygymet. Så sött, hon ligger och skriker jätte högt och "tjejigt". Men roligt att hon börjar bli äldre. Roligt att se henne utvecklas.
Och imorgon är det vaccination för Halie, jag längtar inte alls. Kommer tycka så synd om henne. Man får hoppas att hon inte avskyr sprutor lika mycket som jag gör. Hoppas hon har efter sin far då det gället det. Men det går nog bra. Jag måste vara lugn så hon är lugn. Allt för henne såklart <3 Ni som blivit inbjudna på dopet och allt annat. Sista dagen för anmälan är på fredag. Då måste ni alla ha anmält er om ni ska komma, annars räknar jag inte med er :p Tur jag är så snäll och påmint folk idag genom facebook osv. Snart har alla sagt hur dom ska göra. Synd man inte kunde bjuda alla människor man kände. Tyvär har man inte råd med det. Tårtan är inte planerad ännu. Så svårt att planera då vi inte vet hur många vi blir, men på fredag vet vi. Då ska vi fota kortet på torsdag :) Någon av dem blir nog med på tårtan/tårtorna då. Nu så ska jag röja lite mer. Det enda jag gör idag typ förutom det jag sagt. Tjo hej.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥