Gör på ditt eget sätt :)

2010-02-22 / 17:52:12
Oj jag gav min bebis mat tre veckor innan fyra månader.
Oj jag råka fila naglarna en vecka innan en månad.
Oj jag åkte hem för tidigt ifrån BB.
Oj jag köpte större blöjor innan dom hon hade vart för små.

OSV ...

Alltså hallå?
Hur orkar människor bry sig, är det nån j*ävla tävling om att vara bäst mamma?
Så töntigt. Jag bryr mig om Halie och hennes hälsa. Och lever för det hon vill och gillar.
Gör inte ni det?. Jag läser då inte en bok om hur man är en bra mamma eller hur man ska göra.
Man måste ju finna sitt eget sätt, det är så det funkar enligt mig. Men oj så många som ska bry sig så fort man fick barn. Många som sitter och läser och försöker finna en massa fel bara igenom mitt sätt att skriva eller säga :p

- Känn mig och snacka sen ..

Så länge mitt barn ler och mår bra, då vet jag att jag är en bra mamma :)

Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

håller me dig..så länge dom må bra och är glada så varför ska man byta "uppfostran" bara för en bok eller dylikt säger annat!?!

Kommenterat - 2010-02-22 / 19:04:45
Postat av: Anonym

Det som är lite roligt (störande) är ju att de flesta av dem själv inte har barn!

Kommenterat - 2010-02-22 / 20:43:16
Postat av: Hennie

PRECIS! Tänker att det säkert kommer vara många som har invändningar om hur man sköter sitt barn osv.

Men jag har bestämt mig för att inte ta till mig nått utan göra precis som jag vill. Alla är vi nybörjare någon gång. Och man får själv märka om saker och ting inte funkar, då har man iallafall prövat.

Kommenterat - 2010-02-22 / 21:49:46  | URL - http://hennielofstedt.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥