Hej och hå ..

2010-02-23 / 21:30:32
Dåliga uppdateringar, ja vet .
Dåligt lite bilder osv, ja vet .

Men som sagt jag är hemma hos mamma och försöker att blogga så mycket jag bara kan. Så idag har vi hälsat på Anders. Och där blev vi sittandes ett tag och kollade lite filminspelningar sen jag och min sjölund familj var små. Kul och se, särskilt brorsans röst. "skrattar högt". :) Ska inte vara jävlig nu. Pratade nyss med lillasyster Sofie. så kul att hon ska komma, ser verkligem fram emot det. Bara några dagar kvar till dopet också. Och mycket är inte ens planerat. Allt hänger på en enda sak, men vad kan jag icket säga. Nu ska jag kika runt lite på internet.

Nattinatti.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥