Helle är här ;D

2010-02-04 / 15:02:37
Alltså tack alla fina. Som kommenterat så bra. Jag blir så glad.

Helle har kommit nu
, så vi sitter bara och pratar osv.  Och Halie bara sover idag. Det måste väl vara vaccinet?
Folk har undrat vad hon fick för reaktioner mot det. Jo redan 2 timmar efter hon tog det igår blev hon trött.
Sov i 3-4 timmar vakna och skrek och hade feber. Hon fick mat och alvedon och sen sov hon igen.
Så Har det varit sen igår. Antingen skriker hon efter mat eller sover hon. Hon är lite som en nyfödd bebis igen.
Så jag kan säga att eftereffekterna har gått hur bra som helst. Ett tips är att ha alvedon hemma och att inte planera något inom dom närmaste två dagarna ifall hon skulle få feber dagen efter. Vi hade tur så Halie hade ingen feber på morgonen eller något idag. Men det kan smyga sig tillbaka också, men det hoppas vi inte på :) Nu så ska jag gå och vara social med Helle.. Hej och hå !

Gammal bild, men det var ÖS på den tiden. Minns du? KLART DU GÖR <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥