Hemma själv med Halie .

2010-02-02 / 17:05:14
Hon har som vanligt somnat i sitt babygym, och hon är alltid lika söt. Mattias åkte till sin mamma för att säga hejdå till Micke som åker hem ikväll. Jag orkade verkligen inte följa med. Är helt slut idag. Har dessutom städat hela lägenheten och tvättat. Tror han blev lite ledsen eftersom att Halie blev ju kvar med mig. Men jag får gottgöra det sen någon gång. Har huvudvärk också och är inte så mycket till sällskap heller. Fick lite ångest av att inte följa.
Jag verkligen avskyr att välja. Man sitter och tänker flera timmar och sen tar man bara något val och ibland ångrar man sig, men men. Så är livet vet ni :p Ska snart göra mat. Det blir samma som vi åt för några dagar sedan.
Potatisgratäng och fläskfilé. Det ska bli gott. Men jag får äta ensam, Matte kommer hem så sent så han får värma upp sin mat. Jaja, ska inte babbla så mycket mer nu. Har saker att göra nu. Tjing så länge !


Halie är så duktig greppar tag i sina leksaker om man ger henne dom. :)
Bilden underst är ju bara för söt.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥