Hjälp med headern, någon?

2010-02-10 / 23:08:59
Har hållt på med headern litegranna, blir aldrig riktigt nöjd. Men denna fick det bli för tillfälligt.
Det tråkiga är att jag inte får bort det.. Alltså min blogg ser ju bra ut i "mozilla firefox". Men inte i "internet explorer".
Där är headern helt sne, hur fan ska man göra?. Finns det inte någon expert här?.  Jaja, nog pratat om det.

Nu har jag suttit här i typ två timmar börjar rakt få ont i ögonen. Nu ska jag hänga upp tvätt och ta ut ur torkskåpet för att sedan efter det städa undan mer och sedan se på tv. Imorgon kommer nämligen Mattias mamma och bror hit. Det är vad som är tänkt iaf. Nu sticker jag ifrån datorn för kvällen. Vi hörs imorgon.. PUSS!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥