Im back .

2010-02-15 / 17:49:04
Har ni saknat min blogg?.
Som ni ser blir det att fortsätta med min gamla blogg för att det är här alla gamla inlägg finns. Min nya ska bli en "föräldrarblogg". Alltså skriver bara där i om det blir någon träff osv. Alltså skriver jag där nån gång bara då det kommer upp en föräldrar träff. Så glad att jag fick tillbaka den :) inte visste jag att det var så lätt. Ska göra om header till både denna och den andra ikväll och dona på med massa annat. Jag är typ beroende av bloggande nu. Mattias lär ju få något fel på mig snart.. Aja, hörs senare

Bjuder på en kärleksbild på mig och min sötnos bara för att visa hur glad jag blev över att få bloggen tillbaka.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥