In my own way !

2010-02-24 / 21:11:54
Har latat mig nu sådär på kvällen och pratat med en barndomsvän i mobilen. Roligt att hon kommer på dopet och är troligtvist med senare också. Behöver inte avslöja allt här. Lägger in bilder senare och då får ni utrycka era åsikter. Jag och min familj gör fortfarande som vi själva vill så ni vet det ;) Ser jag en negativ och dryg kommentar dyka in på bloggen så klickar jag bara bort mig. Orkar inte läsa sån skit. Där emot älskar jag tips, frågor osv. Menar inte att alla ska hålla med heller. Men ni borde förstå vad jag menar. Och imorgon blir det fullt upp. Det ldyer avv detta:

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥