Jag ser mig som inget av det .

2010-02-02 / 20:52:41

Postat av:

Man ska inte bry sig så mycket om vad andra människor tycker. Om ni vill skaffa ett till barn redan nu så tycker jag att ni ska göra det! Det finns massor av fördelar med att få barn tätt. Syskonen får ut så mycket mer av varandra om dom är i "samma" ålder. Om man redan planerat att vara mammaledig ett år, varför inte bara fortsätta med ett år till liksom? Det spelar ju ingen större roll tycker jag! Och det är ju som du skriver, man klarar sig alltid. Själv skulle jag nog inte kunna vara hemma med mina barn jämt, utan jag vill verkligen jobba (är arbetslös nu) men med den här arbetslösheten i Sverige nu kan man ju lika gärna skaffa barn och vara hemma och få pengar för det! Och när mammaledigheten är slut, har förhoppningsvis allt vänt så man kan få jobb betydligt lättare än i nuläget! :)

Svar: Ja du har rätt i det du säger, och visst tror jag man behöver göra annat än att passa barnen dygnet runt. Som du säger denna årstid passar pefekt att skapa sin familj på :)


Postat av: .............

haha så du ser dej själv inte som en ung mamma ?

Svar: Ser mig som inget av det :)



Postat av:
Personligen tycker jag att alla som fått barn innan eller under de var 20 är unga mammor, men efter 21 tycker jag att det är helt "normalt". Haha, kanske låter konstigt, men så ser jag det. Om en person är 21 när hon föder barn kallar jag inte henner för "ung mamma"

Svar: Okej. Jag har ingen aning och har inte lagt mig i en kategori det enda jag vet är att ung mamma är under 23år.
Sen bryr jag mig inte om jag är ung mamma eller inte, jag strävar inte efter något sådant. jag blev gravid då jag var 20 och fick då jag var 21 år. Thats it. Jag pratar dessutom nästan bara med unga mammor för att dom är i min grad kan man säga. Har inte hittat en enda tjej i min ålder ännu som har ett barn i min ålder. Utan mest 1-4 år yngre. Samma med alla öf som finns. Antingen hamnar jag på ett för unga mammor där jag är ett år äldre än dom andra. Eller på ett för alla där jag är yngst. Så vilken kategori är man i då?. Jag går iaf hellre till ett "unga mammor öf". Där jag har mer gemensamt med mammorna.
Åsikter!
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Tack detsamma! :D



Föresten, dina inlägg går knappt att läsa.. Dina bilder ligger typ på inläggen.. :S

Kommenterat - 2010-02-02 / 22:39:45  | URL - http://snuttegubbe.bloggplatsen.se/
Postat av: en som vet mer änvad du tror

jag vet att du kommer från tattar familj.. kolla huset inte fint på utsidan å absolut inte fint på insidan gammla möbler m,m vadå ska flytta till en 3a snart??? planerar ni en till ska ni väl minnst flytta till en 4a eller hus. och ni lever på soc det säger era närmaste"kompisar" för vad ska ni annars få pengar ifrån... vad är det för ersättning du påstår att ni får. du är ju dum om du säger att du inte vill jobba.. bra pension du kommer få då.. pucko...

Kommenterat - 2010-02-04 / 09:12:43
Postat av: RE: en som vet mer änvad du tror

Nu tror jag att jag fattar... Personen här som skriver ner på Carro och Matte har inte alla hästar hemma heller. Man ser på lite grammatikfel i texterna vilket inte har med dysleksi att göra, utan det är nån med lite lägre IQ. Möblerna där är inte heller gamla så vad fan pratar du om din idiot? Denne person bara yrar, och vet inte vad hon säger (och jag vet att det är en brud, för det är bara tjejer som kan trycka ner andra tjejer) Undra om denne person kan ha världens minsta tissar, så hon måste klanka ner på andra får att må bättre själv. Men tro det eller ej, det gör inte bättre för att man gör det. Texten ovan är det mest pinsammaste och skrattretande jag har läst. Ska det inte gå att spåra IP-adressen till den som sitter och skriver, Så man kan fara dit ett gäng och sätta fanskapet på plats :) Det skulle vara nånting // Pottifarr

Kommenterat - 2010-02-04 / 14:36:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥