Jippi !!

2010-02-19 / 14:17:33
Hej och hå, sov enda till halv ett imorse. Och nu är det fredag och ni kanske vill veta hur mycket jag gick ner i vikt?. Jag kan ju nämna att två styckna gissade rätt.
har jag gått ner nu. Tycker det är bra för att bara ha tränat i några dagar. Jag ska kämpa på och vara fin till dopet. Tur jag inte ska träna varenda dag efter det. Fyfan det tar på kroppen. Som jag sa tidigare så blir det varannan dag då. Det är lämpligast. Idag blir det god mat titta på bra filmer på tvn. Tror även att Mattias kompis ska hit och umgås.

Sitter och kollar dop tårtor på internet och recept. Men finner inga bra. Jag vill göra en stor dop tårta.
Typ en boktårta osv. Vart finner jag sådanna recept?.

Ska vila mig i en timme nu innan hårdträningen börjar. Vi hörs mot middags tid :)
Åsikter!
Postat av: Fia

Alltså, kan jag börja träna med dig för jag MÅSTE gå ner i vikt!! Xd

Kommenterat - 2010-02-21 / 14:35:36  | URL - http://mintzie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥