Just nu ..

2010-02-05 / 21:57:57
Hej, dagen har varit lite lång tråkig faktiskt förutom att vi fotat Halie, eller ja Helle var det som fotade.
Hon blir bara duktigare och duktigare :) Hon ska fota på vårat dop med, så roligt att hon ställer upp för en.
Just nu så drog hon iväg med Linnea mfl och kommer väl tillbaka inatt någon gång :p hehe.
Mattias och Jimmy dricker någon 2,8 a i köket och snackar. Halie sitter också där inne och verkar hel lugn.
För efter sprutorna har hon blivit jätte annorlunda på massa olika sätt :/ både bra och dåliga.
Dom bästa är väl att hon sover väldigt mycket nu och sämsta är att hon ler inte alls lika ofta och vill knappt ligga själv utan är helt enkelt kelsjuk hela dagarna. Men hon kanske har blivit sådan också. Man får tänka på att hon förändras mer och mer, dag för dag :) Jaja, har lovat att göra daim till Mattias. Så tjingeling .

Kolla så vacker hon blir på bild? Jag vill förstora alla bilder vi har på henne.
Åh så svårt det är att välja. Men tur vi ska ha en trea då kan jag beställa
mer förstoringar på henne. Som vi sätter upp i hennes rum :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥