Känna sig fet.

2010-02-22 / 22:13:58
Idag hann jag inte träna, typiskt. Gud vad vad jag känner mig FET. Fast jag bara ätit bra mat osv. Vad är det för fel. Ska man inte kunna äta nyttig mat utan att träna en dag och ändå känns sig mega fet :/ . Suck en dålig dag för magen idag. Känner mig som en buffalo. Det ändras väl imorgon, för det första jag ska göra då är att ta fram dansmattan här hos mamma och ställa mig och hoppa sönder golvet ;) Nu ska jag ha skickat mitt nya nummer till alla i min telefonbok. Om inte så skriv :) Nu ropar min älskling på mig, han vill se på film i soffan. Vi hörs imorgon .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥