Kategorier någon?

2010-02-25 / 09:13:45
Jag förstår mig inte på kategorier. Hur lägger man dit en "url". Har nyss klivit upp. Halie vaknade halv åtta imorse. Som ni ser har jag inte tränat på typ 4 dagar :( för att jag inte hunnit, vi har gjort så mycket annat. Men men jag får försöka känna mig bra ändå. Får ta igen allting sedan då man kommer hem igen. Men nu ligger Halie och gnäller en del, ska ge henne mat. Vi hörs senare !
Åsikter!
Postat av: Nathalie

om du vill lägga till en ny kategori så går du inte på kategorier och sedan längre upp åt höger så står det "ny kategori" så trycker du där :)

Kommenterat - 2010-02-25 / 16:10:27  | URL - http://ungmammanathalie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥