Kväll snack ..

2010-02-18 / 00:32:41
Kunde inte hålla mig. Ibland har man bra dagar och ibland inte, thats life. Eller hur?
Halie somna lite senare denna kväll runt elva-tolv men sover nu som en stock. Hoppas hon sover hela natten inatt också. Hon har blivit så duktig på senaste tiden. Men ni vet ju att detta kommer ju och går.
Idag är jag iaf helt slut. Gick ju en halv mil till Willys och tränade 30 min ungefär en halv mil där med. Men kroppen mår bra nu känner jag :) och gladare blir mitt humör, tur det. Jag har bestämt mig för att väga mig varje fredag. Så jag hoppas att jag kan kommentera ett glatt besked här då. Som ni ser är min header konstig ännu. Tyvär vet vi inte vad felet ligger och min snälla kompis HELLE ska kolla upp det på hennes skola (hon som gjort den fina headern) Synd min blogg DAMPAR. men tack gumman, hoppas det går att ordna. Vill inte göra om min stillmall då måste jag lägga in allt nytt igen. Ojoj vilket arbete det skulle bli, nej tack det orkar jag inte. Nu hade jag tänkt att ta mig en banan och se lite tv och sova. Är riktigt trött idag så.

Kan inte sluta titta på denna fina bild. Jag zoomade in bilden närmare och titta vad FIN hon är <3
Åh, vill bara
-krama om hårt-. Mammas lilla ögonsten !
Åsikter!
Postat av: helle - AMATÖRFOTOGRAF

Ingen fara :) Hon var inte där idag, men ska träffa hon på måndag så tar upp det med henne då. <3

Kommenterat - 2010-02-18 / 17:33:38  | URL - http://hellew.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥