Lite dags uppdatering :)

2010-02-11 / 18:06:06
Halloj, får se då jag orkar fixa sidan så alla kan se den bra. Får hoppas att jag kan lösa det. Jag vill ju inte göra om min blogg. Fy så lång tid det skulle ta och göra om allt. Idag är Halie jätte snäll man känner knappt igen henne. Hon har knappt gråtit eller så. Utan bara legat och tittat, le eller pratat. Så då hann jag tvätta, städa och laga mat.
Nu satt jag mig här en stund och kikade lite. Vi skulle få besök av Mattias mamma och bror. Men vet inte om dom kommer, jag får väl se om det plingar på dörren ;) Nu så ska jag kika vidare en stund, hörs sen ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥