Lokal och stan .

2010-02-24 / 15:16:58
Ny hemkommen till mamma. Idag har vi hämtat lokal nyckeln till vårat dop. Prästen skulle vi också tala med men han fick inte igång sin bil så vi bestämde en tid imorgon klockan två. Vilket var fel vi har redan ett annat möte då. Så nu har dom precis stängt och vi fick mejla och hoppas dom ser detta och kan ta en ny tid. Men men efter vi var där så kom Helle och vi drog på stan och jag handlade ett linne/klänning, skor, klänning åt halie och ett par skinn leggins som jag länge velat ha. Det jag inte handlade var smycken som man hade velat ha på dopet. Glömde nämligen allt hemma. Får se om jag hinner på fredag vilket ser mörkt ut för då ska alla tårtorna göras. Nu är Halie hungrig så jag måste gå iväg nu. :)
i love it :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥