Lördag ..

2010-02-20 / 12:37:59
Klev nyss upp med en pigg Halie. Som även hade bajsat ner hela blöjan. Orkade inte lägga in bilderna och videon som togs igår så jag lägger in det idag istället. Utöver det så ska Mattias mamma och lillebror komma hit idag, annars blir det lugna gatan här hemma. Ska väl tvätta litegranna också inför söndagens packning. I veckan blir det fullt upp. Det gäller att man inte har glömt bort något. Idag ska jag iaf träna. Har vilat upp min kropp en dag nu. Vi hade dessutom besök igår, ser ju lite dumt ut att ställa sig och träna då med. Ska först äta frukost sedan kör jag igång.


Nöjd för att få vara i sitt babygym :)

Dags för tredje smakprovet av gröt. Hon älskar det :)


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥