Min kärlek till dig !

2010-02-25 / 23:07:33
Nu har jag nyss färgat håret på min mamma och tar nu det lugnt i hennes rum och sitter vid datorn. Är full sprängd i huvudet nu av allt dop fixande. Imorgon blir det ännu mer göra och ännu mer stress. Men det tillhör. Hellre det än att ligga lat som fan i en soffa som förr i tiden. Då man inte hade annat att göra. Mitt liv bestod då av att sitta vid dator, tvn, Mattias och festa på helgerna. Det är minnen och ungdomligheter. Nu är man vuxen och ska ta hand om ett nytt skapande liv :) Åh, är så glad över hur allt är nu och över vårat val . Alltså det bästa som kan hända i livet måste vara att få ett barn. Iallafall för min och Mattias del. Nu så ska jag snart hoppa i sängs.  Ska försöka hinna blogga imorgon. Jag finner kanske någon lucka. Godnatt och sov gott, för det ska jag göra..


Min kärlek till Mattias är så stor och har blivit större genom vårt underbara barn. Skulle aldrig kunna ångra detta oavsett om det inte håller hela livet. För jag vet att du kommer ta hand om våran dotter och att du är den bästa pappan som Halie någonsin kan ha. Jag älskar dig och det vet jag att Halie också gör .

Det bästa med Mattias.

• Alltid glad med ett leende på läpparna.
• Finns där för mig och lyssnar alltid.
• Dansar så jävulskt bra och sexigt ;)
• Manlighet och det gillar jag ..
• Vill vara alla tillags .
• Älskar film, shopping o inredning precis som jag .
• Tar mig för den jag är ..


Jag är så glad över vad vi skapat tillsammans och att vi kämpade då vi hade det som värst tillsammans. Det betyder att vi är starka tillsammans och kan klara allt med en klackspark bara vi vill. Och vi lät inte någon komma emellan oss heller, fast en del försökte. Vi älskar varandra och det gjorde att vi behöll varandra ...



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥