Ny mobil :)

2010-02-22 / 13:13:47
Idag är man kry vi ska snart åka och beställa bild till tårtan vi ska göra. Mattias ska även på ams för att bli förflyttad dit senare. Idag någon gång får jag en ny mobil eller ny och ny. Den är iaf dyr och bra :) Mammas gamla ska jag ta över och hennes abonomang för hon ska byta till kontant mobil och kort. Så hädanefter kommer jag att ha telia. Men kommer skicka sms till er som finns i min telefonbok. Det blir ju mammas gamla nummer :p HAHA. Men skönt med en riktig mobil. Nu ropar mamma vi ska dra oss nu .. Hej då !


Syster yster kommer på dopet, UNDERBART <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥