Prästen ringer aldrig :/

2010-02-25 / 11:16:54
Nu sitter vi och väntar på att prästen ska höra av sig, börjar känna mig lite små stressad nu eftersom att han inte har hört av sig ännu. Suck, snart får vi ringa till kontoret igen och kolla. För vi ska ju snart på ett annat möte och lär fixa detta före.. Hur många killar tycker om att baka?. Mattias iaf, han ska dessutom göra alla rosorna och säkert resten av allt "pjåller". Fan vad bra att jag har han. Själv skulle jag bli tokig av allt smått man måste göra. Tur han gillar sånt. Så blir tårtan bra och snygg är det pågrund av Mattias, i know it :) Mamma och Anders ska vara så snäll och bidra med smörgåstårta. Faktiskt var det mammas idé, tack tack. Nu så ska vi försöka ringa prästen och se varför han inte ringer upp :/ sedan drar vi till stan. Ring om ni vill ses. PUSS!


Detta är kyrkan som Halie ska bli döpt i (Själevadskyrkan) :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥