Scones och en stor maskin .

2010-02-12 / 23:22:23
Åhh, är så sliten idag och har ont i ögonen efter allt tv tittande. Halie sover djupt inne i sovrummet i sin vagga.
Så nu bakar Mattias scones. Han är ju bagarn i hushållet här :) ska bli gött, var ett tag sedan man åt det nu.
Mamma ringde dessutom nyss och ville att jag skulle skriva till tidningen 7 och och skriva att mamma borde vinna en kolsyreapparat. Hon är rolig hon, ska komma på något bra som jag epostar iväg efter film och scones.


Men gissa vad vi har i köket nu? jo en stor maskin som ligger och låter som en fläkt. Den ska vi ha där i 5-6 veckor. Hallå där? kul och laga mat då det är en stor slang där och en massa rör. Kom inte och hälsa på det ser förjävligt ut i vårat kök. Och jävlar om vi åker dit på lekaget. För det har vi inget med att göra. Och vill ni veta en till sak, jo jag och Mattias är inte ens försäkrade. Dumma som vi är så är det något vi helt glömt bort. Så nu blir det till att fixa det. Vi får se hur detta går. Säger bostaden att vi ska stå för det då går jag fan upp i domstol. För den där slangen fanns där då vi flyttade in.. Jag håller mina tummar för att det inte ska bli ett stort "bråk" om detta. För jag ger mig inte för fem öre. Men nu vill jag inte tänka mer på det, då mår man bara dåligt. Ska fundera ut en film vi ska se på nu istället. Tjo hejsan !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥