Snacka om nytt (:

2010-02-01 / 21:39:42
Mattias kom hem runt sju ikväll, skönt då fick jag duscha. Innan så var jag och Halie en sväng på affären också.
Nu har jag nyss duschat, snacka om skönt det var efter denna dag. Imorgon vet ni vad som händer + en grej.
Vi ska på ÖF för barn i Halies ålder, myspys :) Micke ska hem på kvällen så Mattias lär umgås med han efter det.

Jag förstår inte hur Halie kan ändras på en enda dag.
Hon har skrattat som en tok och pratat som aldrig förr.
Även vänt sig. Och två gånger så hon hamnade utanför babygymet, shit shit.
Det är så roligt att det verkligen börjas nu .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥