Söndag kväll .

2010-02-28 / 20:19:25
Har inte fått dom andra bilderna ännu, men det kommer väl imorgon eller så. Är hyfsat bakis idag. Men det är över nu och Halie sover. Ska snart lägga mig och sova jag med. Tydligen hade vi missat en grej i lokalen. Så vi måste dit imorgon och skura lite. Suck, jag som trodde vi städat så bra. Men städar man på fylla så lyckas man nog inte så bra :p haha. Nu ska jag iaf vara nykter i några månader. Syrran for också hem idag. Tycker tiden gick för fort. Känns som vi knappt hann ses. Men det var ju underbart att hon kom som bor så långt borta. Måste även tacka alla fina människor som kom på dopet för ett trevligt sällskap och Halies fina dop presenter.. Det är ju faktiskt lite tråkigt att det är över. Jag skulle kunna döpa om henne igen, det var så kul. Man fick fixa tårta och dona på :) Vi får väl fixa ett stort kalas då hon fyller 1 år istället. Jaja, ska ta kvällsfika nu och snacka skit med dom andra i soffan. Tjing.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥