Tankar och ord som behöver skrivas ut ..

2010-02-25 / 12:01:38
Har ni tänkt på att det folk snackar om det är det dom hör av andra. Alltså falska rykten som inte behöver vara sanna eller är dom bara utdrivna. Detta handlar inte om mig. Men jag ser hur andra beteer sig. Skulle jag nämna något fel om Halie eller råka göra annat än vad ni gör med era barn, då är det helt kört?. Antingen så är det bara roligt att visa sig bättre eller vill man bara vara allmänt ego. Vissa tål jag inte alls. Har märkt vart en del står just nu. Känner dom inte, men tydligen känner många mig. Det roliga är att jag inte ens bor i eran "stad". Det jag säger till folk om andra det står jag för. Men ibland kan man faktiskt inte säga det till den personen genom att det sårar en. Men alla människor snackar om varandra så är det ju. Men då kan man faktiskt se till att det stannar hos den personen med. Sen kan man ju göra sina misstag. Och människor som ber om ursäkt och står för sina misstag och fel det är sånna som är äkta. Medans andra snackar och vågar inte ens stå för sitt ord. Men snackar ni om mitt barn "Halie" Då jävlar. För jag ger henne ett liv.


Detta har inget med nån att göra och inget som hänt mig nyss. Jag ville bara skriva av mig, detta kallas bloggande.

Åsikter!
Postat av: Linn

Sv: Jag har ;}

Kommenterat - 2010-02-25 / 12:09:09  | URL - http://linnlowes.com
Postat av: Kristin

Hej! Tack för kommentaren i min blogg :) Klicka på knappen "bloggdesign" i min hittar så hittar du all information om beställning där :)



Jättehärlig blogg du har förresten! :) Kram!

Kommenterat - 2010-02-25 / 12:28:08  | URL - http://liddie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥