Titt så fort det går .

2010-02-01 / 12:12:34
Min gumma kan vända sig nu.
Jag gick på toaletten och hon låg på rygg då mitt i babygymet.
Men då jag kom tillbaka så låg hon såhär :p hon växer så fort <3


Jag och Halie är ensam hemma idag.
Mattias och Kiara hjälper farfar Lasse med flytt.
Vad ska vi hitta på tro?.
Först tänkte jag ringa någon som vi kan hälsa på. Men jag får se efter jag ätit frukost/lunch.
Sålde bilbarnstolen idag med, den vi hade innan jag köpte den vi använder nu.
Skönt, sålde även tvrumshylla igår. Så denna månad kommer inte vara så hemsk som det såg ut innan.
Ska gå runt i lägenheten snart och kolla om vi har mer att sälja (: Skönt att bli av med massa saker.
Åsikter!
Postat av: Caroline

duktig tjej :D

Kommenterat - 2010-02-01 / 12:46:36  | URL - http://livetsomunggravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥