Träning och åter träning :)

2010-02-16 / 17:18:43
Hejsan. Tycker ni att det verkar helt absurt att jag ska kunna gå ner en del innan dopet. Då vill jag säga att tidigare har jag gått ner 6 kilo på en vecka bara och då åt jag rätt mat och tränade varannan dag. Så det är inte första gången som jag tränar. Tyvär fick jag avsluta min träning och diet då för att jag vara gravid. Visst kunde jag fortfarande träna. Men jag tyckte det var onödigt då jag lix skulle bli tjock och ville hellre göra om allt istället efter födseln. Men ni får väl se? ;) Dagen innan dopet lägger jag in en bild så får vi se om jag lyckades. Efter det kommer jag att börja ta varannan dag som jag alltid brukar göra. Men för att skynda på lite och lyckas tills dess så blir det varje dag nu (försöka) jag mår bara bättre och är gladare. Tränade nyss i nästan två timmar. Det blev lite mer än 1 mil på dansmattan. Helt slut nu, men gud så skönt det är och man mår så bra efteråt. Hade glömt hur skönt det kändes. Nu latar jag mig med Halie och Mattias lagar mat idag. Han gör kyckling och ris, mums :) 

Här mådde jag som bäst med min kropp..
Hittade tyvär ingen helkroppsbild :/
Och kameran gjorde mitt ansikte ganska vitt. Så är det med gamla bilder :p
Man kan aldrig träna för mycket :)
Åsikter!
Postat av: Camilla

Menade inte att irritera dig, du behöver inte försvara dig. Jag ville bara vara snäll och ge tips...

Och ps, allt sitter inte i vikten.

Kommenterat - 2010-02-16 / 19:35:19
Postat av: Camilla

Mitt tidigare inlägg verkar ha försvunnit. Men här kommer det igen: Menade inte att göra dig irriterad eller att du behövde känna att du var tvungen att försvara dig, ville bara hjälpa och ge tips som funkade för mig.

Jeez, alla tar verkligen illa upp nu för tiden..

Kommenterat - 2010-02-16 / 19:41:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥