Tre på natten :O

2010-02-19 / 02:26:57
Oj klockan är visst halv tre på natten nu. Och hur många är vaken denna tid på en torsdags natt.
Typ ingen? För folk har väl mer liv än mig kan jag tänka mig. Ska lägga mig nu iaf. Testade sjunga en druddilutt men jag gav upp tyck det lät skit. Det var typ 8 månader sedan man sjöng så. Måste få mig sömn nu. Godnatt. Hörs imorgon efter mitt vägande :)

Min fina familj, fast Kiara fattas ju såklart. <3
Har upptäckt att jag aldrig fotar på mig själv.
Det ska bli ändrig på detta då jag gått ner mina kilon.
Ja jag väger inte 100 kg precis, haha. Men kortet här är det senaste.
Bara två veckor sedan. Men just nu blir det mer att jag fotar mina älsklingar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥