Träning osv.

2010-02-17 / 15:28:39
Nykommen hem från en lång promenad gick runt en halv mil idag, skönt :)
Nu har vi frukost, nyttigheter osv hemma. Handlade bara litegranna för att vi ska snart till Övik och sedan måste vi ha till dopet. Vi funderar på att göra dop tårtan själv, då kan man få den som man själv vill. Funderar på att ställa mig och träna på dansmattan om någon timme trots att jag gått. Tänkte bara köra en 30 minuter då, har träningsvärk idag. Man får härda ut.
Titta vad stadig Halie har blivit nu?
Är så stolt över henne och tiden går ju alldeles för fort.
Man hinner ju knappt blinka.
Vad blir nästa grej? :)



Visst har hon vuxit fort? Just nu ligger hon och sover i soffan samma med pappa Mattias.
Typiskt dom, jag är alltid uppe. Sover minst på morgonen och sover aldrig middag.
Lite orättvist kanske? Äh mitt eget val :p nu ska jag städa lite sen träna. Hörs på några timmar.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥