En dansare till pojkvän ;)

2010-02-19 / 16:47:51
Kanske ingen träning idag. För att mina ben har sagt till. Dom viker sig så fort jag ska gå idag. Så jag får helt enkelt vila ut dom idag så att jag kan köra på imorgon igen. Fast blir det bättre mot åtta tiden så ska jag köra på. Ja vi får helt enkelt se. Har nyss spelat lite kort med Mattias och Jimmy. Nu så ska dom på affärn. Medans jag och Halie sitter i vardagsrummet. Vi ska snart laga mat. Börjar känna hungern.

Började tänka på en rolig sak igår.
Jag minns hur jag tittade på dirty dancing i yngre tider, jag verkligen älskar den filmen.
Och jag minns särskilt en sak. Jag drömde om att ha en kille som Patrick, precis som han var i den filmen.
Jag ville så gärna ha en pojkvän som kunde dansa och var så charmig och hade sån klädstil.
Jag mötte Mattias och han är en vm dansare och går i samma stuk som Patrick, vadå sjukt?.
Snacka om att en dröm gick i uppfyllelse utan att jag hade någon aning om det. För jag visste inte om att Mattias var dansare förän senare och då var vi redan tillsammans :) lite så komiskt iaf enligt mig.

Mattias är runt arton år på detta kort. Synd att han avsluta allt med dans efter han vann vm guld.
Vill verkligen att han ska hålla på med det han älskar. Tro mig jag försöker få han att iaf göra något inom dansen. Men han har typ gett upp det där. Ja  vi får väl se. Jag vill att han ska dansa :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥