Dopet.

2010-02-28 / 17:06:37
Nu var dett ett tag sedan det har varit så fullt upp och jag har inte hunnit med datorn i överhuvutaget. Dopet har varit och allt blev prefekt. Är så nöjd över dopet. Alla nära och kära kom. Tårtorna var goda, Halie var glad under hela cermonin och festen på kvällen blev också galet jäkla bra. Och alla presenter till Halie var så fina. Fotar det vid ett senare tillfälle. Tänkte lägga in lite dop bilder nu :) se och njut !!

Detta är bilder ifrån Sandra..




Min lillasyster sjöng "det vackraste" och Pottifarr spelade gitarr :)

Min lillebror la i dop vattnet.


Sedan blev det en dopfest på kvällen för vänner och syskon :)




















Detta var en del kort ifråpn hennes kamera, kommer lägga in fler.
Inväntar bara att dom andra ska skicka dom till mig :)
Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

Är de i själevad? Tro de är samma präst som vi hade på River =)

Kommenterat - 2010-03-01 / 10:00:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥